Företag i fokus:

Fastighetsbolaget prisas efter omfattande undersökning

LF

Pressbild

Lundbergs Fastigheter, med flera fastigheter i Södertälje, vann det prestigefyllda Kundkristallen-priset för framstående insatser.

Lundbergs Fastigheter, som äger fastigheter i 10 städer inklusive Södertälje, har blivit hedrade med det prestigefyllda Kundkristallen-priset i tre kategorier av fastighetsbranschen. Priserna, för Högsta serviceindex, Högsta profil och Högsta produktindex, delades ut baserat på utmärkta betyg från hyresgästerna i en omfattande undersökning utförd av AktivBo.

(Annonslänk)

– Jag är så glad och stolt över att vi tilldelats Kundkristallen igen och väldigt imponerad av vår bostadsförvaltnings målmedvetna arbete. Att våra hyresgäster år efter år ger oss så fina betyg kommer inte av sig självt, det är resultatet av alla medarbetares stora engagemang och ansträngningar. Det är ett kvitto på att vi gör rätt saker, säger Louise Lindh, VD Lundbergs Fastigheter. 

Undersökningen täcker områden som service, produktkvalitet och varumärke. Lundbergs Fastigheter, som nu för fjärde året i rad tar emot utmärkelser i dessa kategorier, värdesätter erkännandet högt, särskilt eftersom det är baserat på hyresgästernas egna omdömen. Prisutdelningen skedde vid det årliga Benchmark Event arrangerat av AktivBo, där de bästa bostads- och fastighetsbolagen, enligt hyresgästernas bedömning, hyllas.

– Vi är otroligt tacksamma för de svar och den feedback vi får i AktivBo-undersökningen och vi använder resultatet på ett strukturerat sätt för att utveckla och förbättra oss. Jag vill verkligen gratulera och hylla våra medarbetare som gör ett fantastiskt jobb varje dag, säger Peter Lundgren, regionchef Väst och ansvarig för AktivBo på Lundbergs Fastigheter.

Text:

Alexander Isa

Dela via:

Shares
Publicerad: 17 februari 2024 15:00
Senast uppdaterad: 17 februari 2024 14:32

Det närmar sig slutsålt i Scaniarinken när SSK tar emot Djurgården

Mingelbilder SSK Västerås

Foto: Shamash Oyal

SSK är inne i en positiv trend med 5 raka vinster. Det ger också ringa på vattnet vad gäller intresse och hype kring matcherna. Det finns goda förutsättningar på en magisk atmosfär imorgon kväll när pucken släpps.

När de två rivalerna möttes första gången, då på hovet i Stockholm tappade snöpligt SSK sin ledning och förlorade till slut med uddamålet. Imorgon är det tänkt att laget från kringelstan ska ta revansch och det inför storpublik.

-Det är bara ströplatser kvar av sittplatserna. Typ ett 50-tal säger klubbdirektör Robert Andersson till Telgenytt.

I biljettförsäljningen på SSK:s hemsida så säger ”arenaöversikten” att bortastå är slutsåld. Även hemmaklacken börjar fyllas på.

”500 sålda i klacken, finns cirka 200 kvar där”, citerat Robban Andersson.

Inklusive säsongskort så är runt 6000 platser i arenan uppbokade och om hemmaklacken och övrig publik gör vad de kan och brukar så är förutsättningarna stora att det blir en magisk inramning i ett klassiskt rivalmöte.

Observera att matchen börjar redan 18.00. Det finns som sagt fåtalet lösbiljetter kvar så ni som vill gå men ännu inte skattat biljett. Gör det här

Läs även snacket med Magnus Bogren inför matchen

Text:

Daniel Hansson

Dela via:

Shares
Publicerad: 23 november 2023 17:56
Senast uppdaterad: 23 november 2023 18:12

Nedsläpp: SSK – Djurgården

Nedsläpp med Magnus Bogren

Magnus Bogren och Mattias Zackrisson siktar på ny vinst Foto: Daniel Hansson

Det är dags för ännu ett revanschmöte när SSK tar emot Djurgården i Scaniarinken imorgon kväll. Det lär bli lapp på luckan då biljettförsäljningen ser ut att passera 6000 sålda. Södertälje kommer från en stark seger mot Brynäs senast och lär komma in med gott självförtroende inför välfyllda läktare i ”Templet”.

Mycket är positivt nu i och runt SSK om man ser till det sportsliga. Men en liten smolk i glädjebägaren från gårdagens möte med Brynäs var att backen Olli Vainio fick kliva av matchen i förtid då han fick en tung tackling av Simon Bertilsson i Brynäs. Finnens medverkan i matchen mot Djurgården är därför ett oskrivet kort just nu.

-Det är lite dag för dag, vi får se imorgon hur han känns när vi samlas, det finns en förhoppning att han kan vara med. Det säger Magnus Bogren om statusen på Olli Vainio.

Så det är ingen konstaterad hjärnskakning och aktuellt med den så kallade hjärntrappan?

-Jag vill inte ta någonting om det för det är läkaren som uttalar sig om det. Men det finns förhoppningar om spel för honom i alla fall.

Det blev en skön vinst och en väldigt bra genomförd match mot Brynäs igår.

-Jag håller med. Vi är påkopplade från start, vi har ett stort övertag i skottstatistiken och de får ta en timeout men tycker inte de får någon effekt utav den.

-Vi fortsätter mala på. Det är klart att man alltid vill ha lite fler mål när man har ett sådant spelövertag, men tycker vi spelar med stort tålamod och är konsekventa. Det är stabilt i sextio minuter och tycker vi är fullt värda den matchen, inget snack om den saken.

Från Brynäs håll kan de säkert tycka att 2-0 är ett billigt skitmål de släpper in. Anser att ni inte behöver be om ursäkt för det, ni förtjänade det målet när matchen skulle summeras.

-Precis så är det. Vi har haft några sådana studsar emot oss, nu får vi lite sånt med istället och det är viktigt.

Ni kommer med en go känsla till i morgon där det vankas mycket folk på läktarna.

-Det blir kul och derby är alltid speciellt. Det brukar bli mycket känslor och mycket annat som är i sådana matcher. Det ska bli väldigt häftigt.

Julius Bergman är tillbaka imorgon. Om nu inte Vainio kan vara med, kommer ni matcha sex backar eller kommer ni plocka in någon extra från J20?

-Det är nog inte omöjligt men det beslutar vi först i morgon. Där är juniorer kallade till förmiddagsvärmningen, så tar vi det där och då. Det är inte omöjligt att vi gör det.

-Vi har mycket matcher nu och det har J20 också, vi ser, det finns möjligheter till det.

Hade ni frivillig träning idag?

-Nä, vi har faktiskt hållit idag. Vissa har varit på is, det är mycket matcher nu och fokus på det. Det är det som är det viktigaste just nu.

Inget annat att rapportera om gällande skavanker eller övrigt?

-Nä, vad jag vet idag är där inte det.

Man ändra väl inte ett vinnande lag, eller?

-Det är känslan i alla fall, vi kommer inte att göra några större förändringar. Det är om någonting händer men det ser bra ut. Det är skönt och nu är Julle tillbaka och Blomman på söndag, så nu hoppas jag vi kan få alla tillbaka, nu får vi häftiga utmaningar för laget.

Troligt är att det inte blir några större förändringar av den uppställningen som var mot Brynäs. Brasklappen är Olli Vainios vara eller icke vara. SSK:s laguppställning i den matchen ser ni här.

Text:

Daniel Hansson

Dela via:

Shares
Publicerad: 23 november 2023 17:14
Senast uppdaterad: 23 november 2023 17:18

Stöd vår lokala journalistik med en Swish:

123 473 66 41

qr

Mest lästa

SÖK NYHETER

Fler resultat...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors